martes, 9 de febreiro de 2016

Entroido


ENTROIDO

Este ano no Entroido baseamos os nosos disfraces en poemas do autor homenaxeado nas Letras Galegas: MANUEL MARÍA.
Os alumnos de 2ºA traballamos sobre o poema "Dorna"e así nos disfrazamos:




         Queremos compartir esta adaptación do poema:



Non hai dorna como a miña
tan xentil e tan lixeira.
Miña dorna ben feitiña!
Miña dorna mariñeira!

Miña dorna destemida,
non lle tremes ao trebón!
Que valente! Que portento!
Que potente embarcación!

Miña dorna sempre avante,
atravesas todo o mar.
Que fermosa! Que elegante!
Que ben sabes navegar!


Eres leve coma o vento
e compites cos baixeles.
Que alegría! Que portento!
Sobes, baixas, fas ronseles …!

Non hai dorna como a miña
tan xentil e tan lixeira.
Miña dorna ben feitiña!
Miña dorna mariñeira!

Miña dorna que dialogas
con estrelas máis remotas:
Como corres! Como bogas!
Como vences as gaivotas!

Miña dorna sempre avante,
atravesas todo o mar.
Que fermosa! Que elegante!
QUE BEN SABES NAVEGAR!

   Para rematar, aquí podedes ver fotos da celebración.


Ningún comentario:

Publicar un comentario